מפורסמים אוהבים את פאלמרס

מפורסמים אוהבים את פאלמרס

פאלמר'ס גאה להכריז על השחקנית ג'ניפר לאב יואיט ככוכבת של קמפיין הפרסום החדש של פורמולת חמאת הקקאו. יואיט ובעלה בריאן הוליסיי הביאו לעולם את בנם השני, אטיקוס ג'יימס הוליסיי, ביוני השנה.

בקמפיין, שצולם במאי, יואיט חושפת את בטנה ההריונית לטובת מוצרי המותג לטיפול בסימני מתיחה. הכוכבת, חובבת ותיקה של מוצרי פאלמר'ס, סמכה על המותג שישמור על עורה חלק וללא רבב במהלך שני ההריונות שלה. כמי שמוכרת בזכות סרטי קולנוע וטלוויזיה כמו "רשימת הלקוחות", "הלוחשת לרוחות", "שולחן לחמישה" ו"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", ג'ניפר מציגה לראווה את ההיריון היפה שלה בקמפיין 2015/2016 שחוגג עור רך וגמיש במהלך ההיריון ואת הקשר הנפשי בין אם לבנה שטרם נולד.

"אחרי ההצלחה שחוויתי בשימוש במוצרי פאלמר'ס בהריון הראשון שלי, ידעתי שאני רוצה לתמוך במותג באמצעות חשיפת בטני ההריונית כדי לחגוג את היופי של אישה בהיריון", אמרה יואיט. "המוצרים האלה, שאני מאמינה בהם ומשתמשת בהם בפועל, מסייעים לאימהות לאמץ את הזוהר הטבעי של ההיריון, ואני מוצאת שההזדמנות להציג את ההיריון שלי באופן הזה היא מאוד מעצימה".

המוצר של פאלמר'ס, המועדף הן על סלבריטאים והן על צרכנים, הוא מוצר אמין שפותח לטובת אימהות שבדרך על מנת לסייע בהפחתת הופעתם של סימני מתיחה כתוצאה מההיריון ומשינויים במשקל. המוצרים של פאלמר'ס לטיפול בסימני מתיחה, העשויים מרכיבים טבעיים כמו חמאת קקאו, ויטמין E ושמנים טהורים, שומרים על העור רך וגמיש והם גם היפו אלרגניים, נטולי פרבנים ופתלטים, ונבדקו דרמטולוגית על מנת להבטיח עור בריא להיריון בריא.

קרם לחזה

קרם למיצוק החזה מתאים לאחר היריון וירידה במשקל

דילוג לתוכן