פאלמר'ס מבטיחה לדאוג לגופן של נשים, מבחוץ ומבפנים

ג'וי לי הייתה אמא אמיצה ויפה לשני ילדים קטנים, והסיפור שלה היווה את ההשראה לפאלמר'ס להיכנס לקרן הלאומית למניעת סרטן המעי הגס, שקרויה על שמה.

ג'ודי הייתה בריאה ובכושר, ללא כל סימני מחלה, עד שיום אחד היא חשה כאבי בטן, עצירות ונפיחות. היא פנתה מיד לטיפול רפואי, אבל נדהמה לגלות שהיא חולה בסרטן המעי הגס שלב 4, וכי הוא התפשט לבלוטות הלימפה ולכבד.

ג'ודי ובעלה ניק נאלצו להתמודד עם המשימה הקשה מנשוא לבשר לילדיהם הקטנים, ג'ק וארבלה, שאמם עומדת למות.

במשך שנתיים נאבקה ג'ודי באומץ ובכבוד שלא ייאמנו, אבל נכנעה לסרטן בינואר 2010. היא הייתה בת 41 במותה. אלא שהחלק העצוב ביותר בסיפור הוא שהכל יכול היה להיות אחרת, אילו הסרטן היה מתגלה מוקדם יותר.

על בסיס העובדה הפשוטה הזאת ככוח מניע, נוסדה קרן ג'ודי לי לזכרה של ג'ודי, במטרה אחת ויחידה – להציל חיים באמצעות העלאת המודעות ועידוד גילוי מוקדם של סרטן המעי הגס.

סרטן המעי הגס נפוץ יותר ממה שרוב האנשים חושבים. מדי שעתיים נפטר אדם מסרטן המעי הגס, ובאוסטרליה יותר מ-14,000 איש מאובחנים כחולים מדי שנה. החדשות הטובות הן, שאם הסרטן מאובחן בשלב מוקדם, תשעים אחוז מהמקרים יכולים להיות מטופלים בהצלחה.

פאלמר'ס מאמינה בטיפול בכל הגוף – הן מבחוץ והן מפנים. חברנו לקרן כדי לסייע בהפצת המסר על חשיבות האבחון המוקדם באמצעות צילום רגיל של המעי ולעודד אנשים לנקוט יוזמה בנוגע לבריאותם על מנת להפחית את הסיכון.

התמיכה שלנו תסייע לקרן ג'ודי לי במשימתה לנטרל את סרטן המעי הגס באמצעות שורה של מיזמים ברחבי אוסטרליה, לרבות Corporate Bowel Screening Program, קמפיין #iknowsome1 עם AFL, Little Black Dress Classic ואתר Know Your Risk.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן