היישר מהסוואנה האפריקאית, פאלמר'ס משיקה את פורמולת השיאה החדשה עם אריזה, פורמולציה ובישום חדשים. הפורמולציות החדשות של פאלמר'ס מצוינות ליצירת עור קורן, משוקם ובריא באופן שאין לו אח ורע.

מקורה של חמאת השיאה הוא בעץ השיאה, שצומח בסוואנה האפריקאית. תרבויות אפריקאיות עשו שימוש בחמאת השיאה במשך אלפי שנים על מנת לשמור על עור בריא ורך שמוזן באופן טבעי.

מקורה של חמאת השיאה הגולמית הטבעית של פאלמר'ס הוא בבורקינה פאסו. הספק באזור הזה נכנס לשותפות בת קיימא עם אגודות שיתופיות של נשים שמסייעות לפיתוח האזורים הכפריים האלה באמצעות יצירת משרות ומתן תגמול ברור. פאלמר'ס גאה להיות חברה בברית השיאה הגלובלית, ארגון שפועל על מנת להעצים ולשפר את חייהן של נשים שעובדות בקציר חמאת השיאה באפריקה.

פורמולת השיאה של פאלמר'ס משולבת גם בשמן המרולה האפריקאי – שמן טבעי, בכבישה קרה, שמזין מאוד ובעל מרקם קליל. השמן עשיר באנטי אוקסידנטים ובחומצות שומן מסוג אומגה 9 ואומגה 6 שמספקות לחות ומפחיתות אדמומיות, תוך הזנה, ריפוי, אספקת לחות ושיפור הגמישות של העור. חשוב לציין כי פרי המרולה מכיל ויטמין C בכמות גדולה פי ארבעה מזו המצויה בתפוז, והוא עשיר בוויטמין E, שמשפר את הגמישות של העור והופך אותו לזוהר.

כל מוצרי פורמולת השיאה של פאלמר'ס נטולי פרבנים – פתלטים – סולפטים – שמן מינרלי – גלוטן – צבע.

קרם חמאת שיאה

קרם חמאת שיאה

קרם עשיר מכיל ויטמין E מעניק מראה לעור חיים ורעננות

דילוג לתוכן