טיפים וטריקים לטיפול בעור בחורף

עם הגעת החורף והתקרבות מהירה של מזג אוויר קר, כנראה שכבר הרבה השתנה בשגרת היום שלך. החלפת את ארון הבגדים ואולי ראית אפילו את פתיתי השלג הראשונים שלך באוויר, ובמהירות יתכן שתגלי שגם משטר טיפוח העור שלך מוכן להשתנות.

בכל עונה יש אזורים בעייתיים, ועם מזג אוויר קר מגיע עור יבש. במיוחד הפנים והידיים שלך עשויות להזדקק לעזרה נוספת. השאלות כבר התחילו! כיצד אוכל להגן על העור שלי בחורף? איזה שמן הכי טוב לעור בחורף? אמרי "לא" לחודשים של בעיות עור ויובש לא רצוי בחורף. נצלי את אחד מהטיפים הבאים לטיפול בעור במהלך החורף, הכוללים מוצרי טיפוח עור חורפיים טבעיים ומרגיעים של פאלמר'ס.

כיצד לטפל בעור יבש בחורף?

ישנם מיליון שינויים סביבתיים שאנו אפילו לא חושבים עליהם כשהחורף מגיע, וזה מה שהופך את טיפולי העור בחורף לכל כך חשובים. ביצוע מספר שינויים פשוטים בשגרת היום שלך יכול לעשות הבדל עצום עבור עור יבש בחורף.

  •  הביני שהאוויר בבית שלך יבש הרבה יותר במהלך החורף. אם את מחממת את הבית ע"י מזגן ולא באמצעות מכשיר אדים, האוויר בבית שלך כנראה יבש מכפי שאת מבינה. 
  • דאגי לשמור על לחות גופך על ידי שתיית מים נוספים, להפעיל מכשיר אדים אם את יכולה ולהזין את עורך במוצרים כמו קרם גוף על בסיס שמן קוקוס העשיר בשמן הקוקוס ושמן גוף.   
  • שני את משטר טיפוח העור שלך למוצרים על בסיס קרם. המיקוד שלך צריך להיות בשמירה על השמנים הטבעיים שגופך מייצר ולוודא שגופך מייצר אותם כרגיל ומוצרים כמו קרם גוף חמאת שיאה של פאלמר'ס המשתמשים במרכיבים טבעיים וללא פרבנים או פאטאלטים הם צעד ראשון טוב בכיוון זה.   
  • עשי מקלחות קצרות וקרירות יותר וזה שינוי פשוט ומבורך לטיפול בעור יבש בחורף. בעוד שהמקלחת המהבילה הזו, לאחר שהיית באוויר קר, יכולה להרגיש טוב, היא פחות טובה לעורך. השימוש במים שהם בין פושרים לחמים (ולא במים חמים) במקלחת או בשטיפת ידיים ופנים, יהיו עדינים הרבה יותר לעורך ויעילים באותה מידה להרוג חיידקים.   
  • מרחי קרם הגנה, אפילו בחורף! קרני UV ממשיכות לזרוח גם כשקר בחוץ, ואם יש שלג על הקרקע, קרני השמש יחזרו לעורך. מעט מקדם הגנה 15 או יותר, יכול לשמש חלק קבוע בשגרת טיפוח העור החורפי שלך.   
  • השתמשי במוצרי לחות עמוקה לטיפול בעור בחורף. לפעמים את עוברת את נקודת המניעה וזקוקה לריפוי עמוק. אף קבוצה של טיפים לטיפול בעור בחורף לא תהיה שלמה ללא סקירה כללית של סוגי המוצרים שאת יכולה להוסיף למשטר טיפוח העור שלך שעובד קשה כמוך.

אז מה אנחנו מציעים ?

חמאת קקאו בצנצנת –  חמאת קקאו לטיפול יומי לגוף ולידיים טיפולי לחות עם חמאת קקאו מוצקה מקורית של פאלמר'ס, מציעים אפשרות לריכוך עור כבד עבור סוגי עור רבים, החל מעור רגיל ועד עור עם נטייה לאגזמה. הוסיפי טיפול לילה לשגרת טיפוח העור לחורף שלך כדי להתעורר לעור רך יותר גם כאשר מזג האוויר בחוץ מפחיד. טיפולי לחות ל 24 שעות עם קרם המרוכז בחמאת הקקאו של פאלמר'ס, טובים למריחה על הידיים, המרפקים והברכיים לאחר זמן בשמש או לחשיפת עצמך למזג אוויר סוער.

קרמי גוף – קרם גוף חמאת שיאה מתכוונת לצאת לחופשה? קחי איתך את אחד מקרמי הגוף על בסיס שמן הקוקוס/ שמן הזית/ חמאת שיאה/ חמאת קקאו של פאלמר'ס, שמוכחים כיעילים לטיפולי לחות ונשארים 48 שעות, והוא לא יימס במזוודה כשאתם אורזים אותה.

שמן לחות לגוף ולפנים –  שמן לחות לגוף ולפנים על בסיס חמאת קקאו אפשרות נוספת שמציעה פאלמר'ס היא שמן לחות לעור עם חמאת קקאו טהורה ושמן ארגן לטיפול שמתמודד עם בעיות עור בחורף שלך, כמו גם מראה של צלקות, סימני מתיחה וגוון עור לא אחיד. זה גם מריח מדהים! לעור חורף יבש במיוחד, נסי להניח את השמן שלך מתחת לקרם האהוב עליך כדי לנעול את הלחות על גופך.

לא משנה מה סוג העור שלך, לגירויים קלים למצב חירום מלא בעור החורף, כמה שינויים פשוטים למוצרים השגרתיים והטבעיים שלך, כמו לחות המוצעות לעיל, יכולים לגרום ללעורך להרגיש רך ומרגיע לאורך כל העונה. עייני במגוון הרחב של מוצרי טיפוח העור של פאלמר'ס כדי לעזור לך לטפל בעור יבש בחורף.

תחליב עיסוי לסימני מתיחה

Specifically to help prevent and help reduce the appearance of stretch marks

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן