לחות לגוף ל 24 שעות וחשיבותה

בדיוק כמו שהגוף שלך צריך לחות כדי לתפקד בצורה הטובה ביותר, כך גם העור שלך. אולי תחשבי שהידרציה מיועדת רק לעור יבש או מיובש, אבל לא משנה סוג העור או הגיל שלך, לחות היא המפתח כשמדובר בעור בריא.



Hydration (מיום – מלשון מים) מול Moisturization (לחות)
מהי הידרציה, והאם זה זהה ללחות? האם התזת מים על העור שלך מספיקה? אולי תופתעו לגלות שמים לבדם לא ישמרו על לחות העור שלכם. למעשה, סביר להניח שהוא התאדה, יחד עם השמנים הטבעיים של העור שלך, עד שתצאו מהשירותים. וסביר להניח שהשעות הנוספות האלה מייבשות את העור שלך.

העור שלך צריך את שני סוגי הלחות. התזת מים (Hydration) הם מרכיבים כגון מים, גליצרין או חומצה היאלורונית, שסופגים מים מהאטמוספרה או מהעור שלך ומחזיקים אותם במקומם על פני העור שלך. מצד שני, קרמי לחות הם מרכיבים על בסיס שמן כמו מרככים כמו שמנים צמחיים, חמאת שיאה וחמאת קקאו. הם פועלים על ידי יצירת איטום על פני העור שמונע בריחת מים, ולכן מותיר את העור חלק יותר ופחות יבש.

לבריאות העור האופטימלית, עליך להשתמש הן בחומרי לחות והן בקרמי לחות כחלק משגרת טיפוח העור. התחילי עם לחות, ובזמן שהעור לח, מרחי את קרם הלחות כדי לנעול את הלחות הנוספת.

קרמי הלחות והשמנים של פאלמר'ס

לפאלמר'ס יש מגוון של קרמי גוף ושמנים לבחירתך, אשר בוודאי יספקו את הלחות ל - 24 שעות לעור שלך. זה ישאיר את העור שלך נראה רך, גמיש ומבושם להפליא. השילוב הטוב ביותר לעור בריא יהיה להשתמש בקרמים לגוף במהלך היום ובשמני גוף בלילה. הם:

קרם גוף חמאת קקאו Palmer's Cocoa Butter Formula
חמאת קקאו טהורה הנמסה במגע עם העור, עוזרת לחדור עם נוגדי חמצון, כמו גם משמשת כמרכך לנעילת לחות והגנה על העור.

קרם גוף חמאת שיאה Raw Shea
חומר מרכך עשיר ומרגיע מבוסס חמאת שיאה טבעית גולמית, שיוצר שכבת לחות מגנה כדי לסייע במניעת התייבשות העור ולספק עור צעיר וזוהר.

קרם גוף שמן קוקוס Palmer's coconut Formula
תחליב עם רמות גבוהות של חומצות שומן וחלבונים טבעיים, יחד עם שמן קוקוס ממקור אתי ובר קיימא ושמן מונוי טהיטי, כדי להעניק לך עור לח, זוהר ובריא למראה.

שמן חמאת קקאו לגוף ולפנים
שמן לא שומני המועשר בחמאת קקאו טהורה וויטמין E, לספיגה מהירה ולנעילת לחות. מעניק לעור הגוף והפנים מראה זוהר ורענן. נספג במהירות ולא מכתים את הבגדים.


שמן קוקוס לגוף (מוצר חדש בקרוב!)
שמן קוקוס ושמן מונואי טהיטי שמקורו בצורה אתית ובר קיימא, המושרים בעלי כותרת של פרחי טיארה אשר מעניק לחות עמוקה, מרענן ומחדש את הלחות והזוהר של העור.

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן