מוצרי טיפוח העור בזמן היריון

רכיבים חיוביים וכאלו שעדיף להימנע בזמן היריון
היריון עשוי להיות רכבת הרים עבור גופך, השמחה הפנימית שלך עשויה לגרום לעורך להיראות זוהר וקורן, בעוד אצל נשים אחרות השינוי ההורמונלי יגרום הרס למרקם העור. כל אישה היא שונה.

בחירה של מוצרים שהם בטוחים ויעילים עשויה להיות מורכבת, מאחר ואת עלולה לא לדעת מה לחפש. במאמר זה, ננסה לסייע בעדך להבין מה חשוב לחפש.

לפנייך חמישה דברים שתרצי להימנע מהם במהלך ההיריון:

1.     רטינואידים טופיקליים. זה כולל כמעט כל קרם או סרום שיש לך שכתוב עליו רטינול או רטין. אם מצוין שהוא מכיל את הוויטמין הסינתטי A, התרחקי.

2.     הידרוקווינון. זהו סוכן אנטי-פיגמנט חזק. מחקרים אמנם לא קשרו בין ההידרוקווינון לבין השפעה שלילית ספציפית, אולם כושר הספיגה הגבוה שלו – 35 עד 45 אחוז – מטריד את החוקרים.

3.     פרבנים. חומרים משמרים שמשמשים למניעה של צמיחת חיידקים. הכימיקלים האלה, שעלולים לשבש פעילות הורמונלית, יכולים להיספג דרך העור, הדם ומערכת העיכול.

4. בנזואיל פרוקסיד. אנחנו לא ממליצים לך להשתמש בסוכן המלחמה באקנה הזה, הוא בטוח יחסית בכמויות קטנות.

5. פתלטים. את הכימיקלים האלה מוסיפים למוצרי פלסטיק כדי להפוך אותם ליותר גמישים ולהגדיל את הכוח ואת היעילות של כימיקלים אחרים, כמו בושם ולק לציפורניים.

 

וכעת לדברים שכדאי לך לחפש במוצרי טיפוח העור שלך:

1.     חמאת קקאו. מוסיפה המון לחות לעור, מפחיתה הופעת סימני מתיחה ומרפאה עור יבש.

2.     ויטמין E. האנטי-אוקסידנט הטבעי הזה מגן על העור ומתאים גם כטיפול נהדר לצלקות.  

3.     קולגן ואלסטין. שני החלבונים הללו אחראים לגמישותו של העור.

4.     חמאת שיאה. מצוינת לעור מתוח. זהו קרם לחות עדין מאוד אבל יעיל ובעל תכונות מרגיעות.

פאלמר'ס הקדישה טווח שלם של מוצרים לנשים בהיריון. המוצרים שלנו לא רק בטוחים, אלא גם יעילים לתקופת ההיריון וכמובן שגם לאחריו.

מוצרי ההיריון שלנו עשויים מרכיבים טבעיים כמו חמאת קקאו, ויטמין E וחמאת שיאה. אנחנו מתמקדים במניעה של סימני מתיחה תוך הבאה בחשבון של עור רגיש.

המוצרים עדינים מאוד, היפואלרגניים, נטולי פרבנים ופתלטים , מה שהופך את מוצרי ההיריון מחמאת קקאו של פאלמר'ס לבטוחים לחלוטין עבור נשים בהיריון.    

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן