איך למנוע סימני מתיחה בהיריון Palmer’s

מה הם סימני מתיחה וכיצד הם נוצרים?

סימני מתיחה, או Striae Distensea, הם הופעת צלקות קלושות בעור הנראות בדרך כלל אצל אמהות בהריון. צלקות אלו נראות בעיקר באזורים בהם העור נמתח במהירות ואינו יכול לעמוד בקצב גמישות העור, למשל סביב הבטן, המותניים והירכיים. סימני המתיחה הם בעצם קרעים פנימיים של העור, שנגרמים עקב מתיחתו ומופיעים על הגוף בצורת סימני מתיחה. למרות שסימני מתיחה נפוצים מאוד בקרב אמהות בהריון, ניתן למנוע אותם על ידי שימוש במוצרי פאלמרס הנכונים או לפחות להפחית אותם משמעותית.

כיצד למנוע סימני מתיחה בעזרת פאלמרס?

ראשית, חשוב להשתמש במוצרים ממגוון נוסחאות סימני המתיחה החדשות והמשופרות שלנו. זה כולל את תחליב העיסוי לסימני מתיחה, קרם עיסוי סימני מתיחה, חמאת בטן של סימני מתיחה ושמן חמאת קקאו לסימני מתיחה. מגוון המוצרים הללו, מורכב ממרכיבי מפתח יעילים המעורבים יחדיו שכוללים: חמאת קקאו טהורה, קולגן, אלסטין, לוטאין, ויטמין E, שמן ארגן וחמאת שיאה.

 

שנית, חשוב להתחיל להשתמש במוצרים אלה ברגע שאת מגלה שאת בהיריון. זאת, על מנת שנוסחת פאלמרס תוכל להתחיל מיד למקד את ההורמון גלוקוקורטיקואיד ולשפר את גמישותו הטבעית של העור, להגדיל את שימור הלחות והגמישות, ובצורה זו, למזער את הסיכוי להופעת סימני המתיחה.

מה צריכה להיות שגרת הטיפול בהריון?​

 תחליב עיסוי לסימני מתיחה

תחליב עיסוי לסימני מתיחה

 

הנוסחה הייחודית בקרם זה מחזקת קולגן בריא תוך הגדלת גמישות העור.
השתמשי בזה מיד לאחר מקלחת ואל תהססי להמשיך להשתמש בו במשך כל היום ללחות כל היום. מוצר זה אמור להיות קרם הגוף שלך לכל משך ההיריון. כדי להפחית את הסיכוי להופעת סימני מתיחה בהיריון, מייד בהתחלתו, אמצי את תחליב העיסוי לסימני מתיחה של פאלמרס כקרם הגוף היומי שלך. הסיכוי למניעת סימני מתיחה יעלה משמעותית. מרחי את התחליב על עור גופך לפחות פעמיים ביום.

 

קרם עיסוי לסימני מתיחה

קרם עיסוי לסימני מתיחה

 

נוסחה עשירה ומרוכזת זו מגבירה קולגן בריאותי המהווה את גוש הבניין של העור, תוך הגברת גמישות העור ויכולתו להימתח – חשוב מאוד בזמן ההיריון – ובעת ובעונה אחת מעניק לחות והגנה לעור.
תוצאות מוכחות – מעל 98% מהנשים הראו שיפור בגמישות העור, מרקם וגווניו.
מומלץ למרוח את הקרם על הבטן, הירכיים, המותניים והחזה בכדי למנוע הצטלקות. בשל הריכוזיות הגבוהה יותר של הקרם יחסית לתחליב, מתאים לאזורי גוף שגדלים ונמתחים יותר (ירכיים, מותניים, בטן). עם התפתחות ההיריון, באזורי גוף שגדלים, התחילי למרוח את הקרם במקום התחליב. הקרם שהוא עשיר ומרוכז יותר יסייע רבות במניעת היווצרות סימני מתיחה באזורים אלו. 

 

חמאה לעיסוי הבטן לסימני מתיחה

פורמולת ה Tummy Butter® של פאלמרס, המבוססת על חמאת קקאו והמכילה ביו-סי-אלאסטה, מומלצת למניעת הופעת סימני מתיחה העלולים להופיע במהלך או לאחר הריון או ירידה במשקל. הביו-סי-אלאסטה הינו שילוב עוצמתי של קולאגן, אלאסטין, צנטלה אסיאטיקה, שמן שקדים מתוק ושמן ארגאן. בנוסף, מרכיב הלבנדר המרגיע הופך את השימוש בחמאה לטיפול לילי מפנק.

החמאה עשירה ומרוכזת מאד, מומלץ להשתמש בה לאזור הבטן והירכיים, בשל הריכוזיות שלה, היא נספגת יחסית לאט בעור ולכן מומלץ להשתמש בה בשעות הערב או בבית. הקפידי למרוח את חמאת העיסוי כל לילה מתחילת ההיריון.

 

שמן חמאת קקאו לגוף ולפנים

 

שמן לגוף ולפנים

 

שמן הטיפול לעור רוזהיפ, על בסיס חמאת הקקאו של פאלמרס, הוא מוצר רב-תכליתי מתקדם לשלמות העור, אשר ניתן להשתמש בו בכל חלקי הגוף והפנים. המוצר קל המשקל הזה, נטול משמרים ופתלטים, מכיל תערובת בלעדית של מרכיבים מרכזיים שנועדו לשפר את מראה העור, סימני מתיחה, עור יבש ופגום, עור בגוון לא אחיד, הזדקנות העור, קמטוטים וקמטים. העור נראה ומרגיש מיד רך וחלק בזכות המוצר הייחודי הזה שאיננו שמנוני ואיננו מכתים.

השימוש במוצר זה מומלץ בזמן ההיריון כבסיס לשאר המוצרים ונפלא להשתמש בו גם ללא קשר להיריון כשמן טיפוח כללי לעור הגוף והפנים.

 

מארז היריון ולידה

 

 

ניתן למצוא את ארבעת מוצרי ההיריון שלנו במארז ההיריון והלידה, שנותן מענה לכל צרכי עורך במהלך ההיריון.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן