פינוק עצמי עם פאלמרס

להנות מחוויית הפינוק האולטימטיבית של פאלמרס!

בואו נודה בזה, כולנו מנהלות חיים עמוסים, ולעתים קרובות אנחנו לא משאירות לעצמנו מספיק זמן פשוט להירגע לשעה קלה בתום הכאוס היומיומי, וליהנות מזמן ה"אני" הנחוץ כל כך. ובכן, פאלמרס מאתגרים אותך לעשות בדיוק את זה! קחי לך רק שעה מהיום שלך, ואנחנו יכולים להבטיח שתישארי רגועה, עם הרגשה נפלאה וגם כמובן עם עור רך במיוחד! אז קדימה, את יודעת שאת רוצה ומגיע לך! אז מה אנחנו ממליצים:קחי את הטלפון שלך ורמקול נייד אם יש לך (או פשוט השתמשי ברמקול הטלפון שלך אם אין) – מצית ונר ריחני ולפי טעמך: כוס תה חמה (כוס שוקו חם גם כן יעבוד מצויין) או כוס מים גדולה (גם כוס יין הולך) וטבלת השוקולד האהובה עליך. – חדר האמבטיה שלך ומגבת רעננה ורכה ואז ודאי שאת בבית לבד, או שכל בני הבית יודעים שאת "לא זמינה" ורוצה שקט לעצמך! (למי שיש ילדים, אנו מציעים לקחת בייביסיטר, לחסום את הדלת או לאמץ את כל הטקטיקה הדרושה כדי להשיג זאת!) – שמן טיפוח לגוף חמאת קקאו וקרם גוף חמאת קקאו של פאלמרס.

מלאי אמבטיה בטמפרטורה האידיאלית לך, את מכירה את החום המושלם הזה שגורם לך להגיד 'אההההה'. הוסיפי שפריץ טוב של שמן גוף חמאת קקאו או שמן קוקוס של פאלמרס למים הזורמים (נ.ב.: אם תשפשפי קצת על העור שלך לפני שאת נכנסת, עורך יספוג את היתרונות המזינים של חמאת הקקאו, שתשאיר את העור שלך זוהר במיוחד כאשר תצאי החוצה!). *אם אין לך אמבטיה, מרחי קצת מהשמן, ואז עשי מקלחת ארוכה וחמה.

הדליקי לך נר ריחני ותיהני מתאורת הריח וממצב הרוח בזמן שהוא משתלט על חדר האמבטיה שלך. אנחנו אפילו דאגנו לאוזניים שלך. הפעילי את הרמקול וסירקי את קוד ה-QR שכאן או לחצי על הקישור כאן עבור רשימת ההשמעה הרגועה שלנו של Palmer's Spotify, לחצי על פליי וכווני לעוצמת הקול שאת אוהבת… או השתמשי באחת מרשימות ההשמעה המועדפות עלייך אם את מעדיפה את המנגינות שלך.

כעת עברי לשלב 3…

עכשיו תתכונני לעורר את בלוטות הטעם שלך… אנחנו יודעים שאין דבר טוב יותר מפינוק טעים במהלך סשן פינוק. תיהני מטעם השוקולד (הצורה האכילה של חמאת קקאו :)) שהכנת מראש ומחכה לפתיחה! לגמי מכוס תה מפנקת לתוספת שכבה של חמימות ולחות או וודאי שיש לך כוס מים גדולה ונעימה, או משקה אחר לבחירה… וכן, זה יכול להיות יין! כעת היכנסי לאמבטיה ותיהני כשאת מגבירה את החושים. פשוט הירגעי וסיפגי הכל פנימה!

עכשיו לטיפול בעור שלך… לאחר האמבטיה. סיימי את סשן החושים המפנק שלך, על ידי הקצפת העור בקרם הגוף האייקוני שלנו, פאלמרס קרם חמאת קקאו – Palmer's Cocoa Butter. המרקם העשיר והסמיך שלו יימס, כך שתוכלי באמת לספוג את יתרונות ההזנה המדהימים של חמאת קקאו וויטמין E תוך כדי הנאה מהריח המתמשך הזה של הקקאו. זה כל כך יעיל שהוא יגרום לך לרצות לשתף איך העור שלך נהיה כל כך רך וחלק. אנו מקווים שנהניתם מהחוויה המפנקת של פאלמרס. *זכרי את השגרה הקטנה הזו בכל פעם שהנפש, הגוף או העור שלך זקוקים לחיזוק הקטן הזה. היתרונות הטובים ביותר מגיעים מאותם דברים חיוביים שאנו עושות לעתים קרובות יותר וקבועות יותר!

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן