הדרך היפה ביותר לתעד ולזכור את ההיריון שלך

היריון הוא תקופה נהדרת בחייה של אישה, מלא התרגשות, הפתעות ורגעים משמחים. מרגע גילוי ההיריון, דרך רכישת הבגדים הקטנטנים הראשונים ועד עיצוב חדר התינוק – תשעת החודשים המופלאים אלה מלאים רצופים אבני דרך חשובות שכדאי לחלוק אותן.

בפאלמר'ס מבינים את הצרכים והתשוקות המיוחדים האלה של נשים בהיריון, ונתונים להם מענה, החל במוצרים בעלי השם העולמי לטיפול בסימני מתיחה ועד הנכס החדש ביותר – אפליקציית "האימא שבתוכך".

"האימא שבתוכך" היא דרך מיוחדת לאימהות שבדרך לתעד שלבים משמעותיים בהיריון שלהן ולחלוק אותם עם בני משפחה וחברים. במהלך המסע שלך, "האימא שבתוכך" מאפשרת לך להנציח את הרגעים המיוחדים האלה – מהאולטרה סאונד הראשון דרך הבשורה למשפחה ולחברים – ולהשתמש בתמונות האלה בדרך מיוחדת מאוד. עם לידת התינוק החדש, "האימא שבתוכך" עושה שימוש בתמונות נבחרות על מנת ליצור הודעה מיוחדת על האירוע – מצגת שקופיות קצרה שניתנת לשיתוף בקלות ברשתות חברתיות.

בפאלמר'ס יודעים שנשים בהיריון רעבות לטיפים ולטריקים העדכניים ביותר על היריון, לידה והורות, ועל כן הם חברו ל-Mumtastic Australia על מנת להעביר חדשות ומאמרים ישירות לאפליקציה. אפליקציית "האימא שבתוכך" מתעדכנת באופן יומיומי במידע על אורח חיים בריא שכל אימא  שבדרך זקוקה לו.

"האימא שבתוכך" מסייע לך גם במעקב אחר תהליך ההיריון באמצעות טיפים ומידע שרלוונטיים לכל שלב בו. עלייך רק להזין את תאריך הלידה המשוער ו"האימא שבתוכך" תעדכן אותך בהתפתחותו של תינוקך משבוע לשבוע. זאת בנוסף לאיתור הפורמולה המושלמת של פאלמר'ס לטיפול בסימני מתיחה שתסייע לך לשמור על עור רך, גמיש ונקי מסימני מתיחה. "האימא שבתוכך" באמת מעניקה את ליווי ההיריון האולטימטיבי.

"האימא שבתוכך" מוגשת לך על ידי פאלמר'ס. הדרך היפה ביותר לתעד ולזכור את תקופת ההיריון שלך ואחריה. עכשיו להורדה חינם מחנות האפליקציות.    

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן