התמודדות עם היפר-פיגמנטציה

היפרפיגמנטציה, אלו בעצם שינויים בפיגמנט בעור. מצב זה יכול להתרחש מסיבות שונות ואולי לא נראה אותו הדבר אצל כל אדם שיש לו את זה. עם זאת, ישנן דרכים מוצלחות לטפל בהיפרפיגמנטציה ושינוי צבע העור עקב השמש. פיתוח שגרת טיפוח העור עם שלבים המסייעים בטיפול בהיפרפיגמנטציה יכול לצייד אותך בכלים הדרושים לך כדי לשמור על גוון עור אחיד, בריא וזוהר.

מהי היפרפיגמנטציה? היפרפיגמנטציה, המתבטאת בשינויים במראה העור שלך שעלולים לגרום לכתמים כהים וכתמים המכסים אזורים גדולים או קטנים, יכולה להיגרם מכמה גורמים שונים: הריון מגביר את ייצור ההורמונים אצל נשים, וכתוצאה מכך שינויים במלנין בעור, דבר העלול ליצור אזורים של היפרפיגמנטציה בפנים או בבטן. התופעה עצמה, לא מזיקה לך או לתינוק שלך ויש דרכים להקל על המראה של כתמי עור אלה. ייתכן שתראי שינוי בצבע העור בגלל השמש אם את הולכת לשמש לעתים קרובות ולא תמיד משתמשת בקרם הגנה. זה מופיע כשינוי צבע השמש על הפנים, הנקראים גם כתמי שמש. את עשויה לראות אותם על הפנים או הידיים שלך עם הגיל. ייתכן שתראי את אלה המכונים 'כתמי כבד' או 'כתמי גיל'. בעיות אקנה יכולות גם לגרום להיפרפיגמנטציה. שינוי צבע זה לאחר אקנה מופיע ככתמים כהים לאחר שכתמי אקנה החלימו. נזק לעור כמו חתכים או כוויות עלולים להשאיר מאחוריהם צלקות שעלולות לגרום לשינויים בפיגמנט העור. תרופות מסוימות יכולות גם לגרום להיפרפיגמנטציה. אלה כוללים מרשמים שעשויים לשנות את רמות ההורמונים, כגון גלולות למניעת הריון. כיצד לנהל היפרפיגמנטציה, כתמים כהים ושינוי צבע שעשויים להיות בולטים יותר על הפנים, אבל הם יכולים להופיע מכף רגל ועד ראש. למרות שזה עשוי להיות בלתי אפשרי למחוק לחלוטין, ישנן דרכים רבות להקל על תופעת ההיפרפיגמנטציה. ייתכן שאת תוהה כיצד את מטפלת בהיפרפיגמנטציה בקיץ, כאשר טמפרטורות חמות יותר מובילות ליותר עור חשוף?

להלן כמה דרכים להבטיח שהסיכון להיפרפיגמנטציה ממוזער. בעוד שרופא עור יכול לרשום תרופות מקומיות בעלות חוזק גבוה יותר כדי לסייע בטיפול בהיפרפיגמנטציה כמו כתמים כהים עקשניים, ישנן גם תרופות ללא מרשם בהן תוכלי להשתמש כדי לסייע בתיקון כתמים כהים ושינוי צבע. נסי חלב 5% ניאצינמיד דהוי כדי לשפר את המראה של היפרפיגמנטציה בגוף.

פיתוח שגרת טיפוח יומיומית לעור יכולה לסייע בטיפול בהיפרפיגמנטציה, תוך כדי הרגעת העור והזנתו, לעור בהיר וזוהר יותר. ישנם מספר שלבים בבחירת מוצרים ובטיפול בעור:

ניקוי: ניקוי הוא שלב ראשון חשוב בשגרה שלך. על מנת שתכשירי הטיפול שלך יעבדו בצורה היעילה ביותר, תצטרכי למרוח אותם על עור נקי מזיהומים, לכלוך ואיפור שעלולים לחסום את הספיגה. גוון: לאחר הניקוי, השתמשי בטונר על עור רגיל/יבש או בחומר על עור שמן או נוטה לאקנה כדי לעזור להסיר לכלוך או שאריות לכלוך שנותרו לאחר שטיפת חומר הניקוי שלך. טיפול: כעת, כשהעור שלך נקי מכל זיהומים, מרחי קרם להבהרת העור וטיפול בכתמי עור כדי לעזור להילחם בשינויים בפיגמנט העור. עור שמנוני? נסי את הקרם להבהרת העור וטיפול בכתמי עור לעור שומני, שיוצר במיוחד לעור שמן או נוטה לאקנה. מחפשת משהו קל יותר? נסי את הסרום לתיקון כתמים כהים – קל משקל ומושלם לשימוש מתחת לאיפור! במהלך שגרת הערב שלך, החליפי את קרם היום להבהרת העור שלך בקרם הבהרה וטיפול בכתמי עור ללילה שהוא מזין ביותר ויאפשר לך להתעורר לעור בהיר וזוהר יותר. לחות: אם העור שלך עדיין מרגיש שהוא יכול להשתמש בלחות רבה יותר לאחר מריחת קרמי הבהרת העור שלך, מרחי קרם לחות שירכך ויזין את העור היבש שלך. הגנה: אל תשכחי למרוח קרם הגנה כשלב אחרון בשגרת טיפוח העור שלך בבוקר!

מרכיבים במוצרים לתיקון גוון העור יכולים להפוך את העור לרגיש יותר לשמש, מה שעלול לגרום לנזק לעור שעלול להוביל להיפרפיגמנטציה של השמש בפנים ובגוף. טפלי בהיפרפיגמנטציה עם קולקציית Skin Success של פאלמרס. שימוש בקרם הגנה SPF גבוה יכול לסייע במניעת שינוי צבע השמש על הפנים והגוף. קחי כובע ושרוולים ארוכים כדי להגן על העור מפני השמש כשאת יוצאת החוצה להגנה נוספת מפני קרני השמש המזיקות. זה לא קשה לטפל בהיפרפיגמנטציה כשאת בוחרת מוצרים איכותיים ויעילים. בדקי את קולקציית Skin Success של Palmer's לקבלת התוצאות הטובות ביותר ולמדי עוד כיצד לתקן היפרפיגמנטציה עם Skin Success, כך שתוכלי ליהנות מעור פנים אחיד, זוהר ובריא למראה.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן